UNA MICA .... D'HISTÒRIA

La nostra escola va començar a funcionar en 4 aules prefabricades, popularment anomenades "caracoles" com a conseqüència de la massificació d'alumnes de les dues escoles públiques de la Garriga - Puiggraciós i Tagamanent -, va ser al curs 1988-89. Aquestes aules estaven ubicades on ara tenim la piscina municipal, vam començar amb 104 alumnes de P4 a 3r i 5 mestres voluntaris procedents de l'escola Puiggraciós. L'escola es va inaugurar oficialment el 27 de novembre de 1988.

El curs 1992-93 l'equip docent era de 13 mestres, teníem 256 alumnes de P3 a 8è.

El curs 1993-94 es demana la participació en el Pla d'Escoles associades a la UNESCO del qual en comencem a formar part l'any següent. A partir d'aquest moment es fa un projecte d'agermanament amb Chiapas (Mèxic) coordinat també amb l'associació Garriga Societat Civil.

Al tercer trimestre del curs 1994-95 es fa el trasllat a l'edifici actual, obra de l'arquitecte Isidre Molsosa. El 17 de juny es fa la inauguració oficial i entre altres actes es balla el ball de cintes que no es ballava a la població des de feia més de 100 anys.

El curs 1997-98, degut al creixement de la població, es dobla el curs de P3, és l'inici del desdoblament de l'escola. Aquest mateix any els cursos de 7è i 8è passaran definitivament a l'Institut.

El curs 1998-99 celebrem el 10è aniversari de l'escola, tenim 233 alumnes i un equip de 17 mestres

El curs 2002-03 participem en el programa d'Escoles Verdes i entre tots portem a terme les actuacions ambientals proposades en els plans triennals.

Al mes de setembre del 2007 l'escola va estrenar un edifici nou, annexionat a l'actual on s'ha ubicat tot el parvulari, aula de psicomotricitat, aules per petits grups i menjador.

El curs 2010-11 l'escola guanya el premi Baldiri i Reixac pel seu projecte "La ràdio a l'Escola"

Actualment som una escola de doble línia amb un equip de 27 mestres i gairebé 400 alumnes.