A l'escola ens agrada celebrar les festes tradicionals que estan molt lligades a les estacions de l'any. Incorporem a la vida de l'escola aquelles festes del calendari tradicional català que ajuden als infants a integrar-se en la cultura pròpia del lloc on vivim. Les festes i celebracions són un bon moment per compartir, col·laborar i treballar plegats. També són un bon moment per obrir portes i mostrar a les famílies allò que fem a l'escola.

Habitualment celebrem les festes de la Castanyada, Santa Cecília, Nadal, Carnaval i Sant Jordi però a banda d'aquestes celebracions també es mantenen activitats des dels seus orígens com la festa de comiat de sisè o la festa/sopar que cada any organitza l'AFA a final de curs.

També englobem en l'àmbit de les festes i tradicions el conjunt d'activitats pedagògiques que serveixen per sensibilitzar i potenciar aspectes claus del nostre projecte educatiu. Així, en els darrers anys hem anat celebrant de manera alternativa celebracions com la festa de la pau, el festival de la llum o holi, la festa dels talents, la celebració del dia de la pau o la festa de la primavera entre d'altres.

Podeu veure una petita mostra del que fem en els següents enllaços:

FESTA DE LA CASTANYADA .... CONCERT DE SANTA CECÍLIA ---- FESTA DE NADAL

CARNAVAL ----- DIADA DE SANT JORDI

bbb

ESCOLA CAVALL BERNAT Rambla Badal 113, 08014 BARCELONA . . . . . . . . . .. . . . . . ............................ ..CONTACTEU: 933322930 ..-Correu: escavallbernat@xtec.cat