Alumnes de Batxillerat realitzen una activitat de química al CEIP Jacint Verdaguer

Amb motiu del centenari de l'enfonsament del Titànic i de l'any internacional de la Química (el 2011), un grup de sis alumnes de batxillerat van preparar una activitat consistent en explicar la història ( un pèl peculiar) de l'enfonsament del famós vaixell de luxe a través d'experiments químics i un punt de màgia.
L'Esther, la Maria, la Marina, la Verónica, la Rebeca i la Virginia van ser les encarregades de realitzar l'activitat als alumnes de 5è del CEIP Jacint Verdaguer que van quedar encantats després del seguit d'experiments realitzats.
“ L'objectiu és apropar la química i la màgia, enllaçada amb la història del Titànic, als més petits. Va ser molt satisfactòria ja que als nens els va agradar molt i nosaltres vam gaudir fent-ho. Per això esperem poder repetir l'activitat a d'altres escoles i ajudar als més petits a descobrir la química d'una manera divertida” comentaven aquestes estudiants després de l'activitat.

Algunes imatges de l'activitat:

alexia
saga
bv
agendes deures
ev
educat
aee
belluteca
ee
itaca
xtec