08191 RUBÍ (BARCELONA)

Passeig de les torres, 14

Tel. 93 699 13 31

Benvolguts pares:

Us  fem saber que el   dimarts  14 de juliol a les 18h. Esteu convocats a la primera reunió del curs: 2015-2016, que farem a l’escola.

En aquesta trobada tindrem l’oportunitat de gaudir d’una xerrada informativa relacionada amb temes de salut.

També  us farem saber el funcionament del material de roba y de com cal marcar-ho tot.

DOCUMENTS QUE CAL PORTAR SENSE FALTA

Recordeu que és imprescindible que porteu els següents documents:

Aquest mateix dia també, us donarem la carta amb la convocatòria de la propera reunió que farem el setembre.

L’ escola restarà oberta fins el 24 de juliol al matí, de dilluns a divendres, per si voleu venir a comprar la bata.

La resta de l’uniforme (cartera, xandall, samarretes, etc...) ho trobareu a la botiga Confeccions Juanita, situada al carrer Monturiol 13-15 de Rubí.

També us fem arribar l’adreça de la pàgina web de l’escola

Cordialment us saluda:   l’equip de mestres de

L'IXENT