Benvolguts pares:

Per tal d’explicar-vos el funcionament de l’escola, el calendari escolar i resoldre els dubtes que pugueu tenir,

us convoquem a una reunió que tindrà lloc a l’escola el dimecres 2 de setembre a les18’00h. (penseu que és millor venir a les reunions sense nens).

També us fem saber que començarà el Nou Curs Escolar 2015-2016 (amb horari d’adaptació)

els dies 3 i 4 de setembre horari de 8h a 12.30h,. (matí, sense servei de menjador),

els dies 7, 8, 9 i 10horari de 8h a 15h (matí i servei menjador per aquells nens que es quedin a dinar).

Dilluns 14 de setembre començarem l’horari complert.

El qüestionari que us vam donar el dia de la reunió de juliol, cal tornar-lo a l’escola degudament omplert amb les dades corresponents, el mateix dia de la reunió.

També haureu de portar tot el material de roba el dimecres 2 de setembre.

L’escola restarà oberta a partir del dimarts dia 1 de setembre, perquè pugueu passar a comprar les bates que us faltin.

La resta de l’uniforme (cartera, xandall i samarreta) ho trobareu a la botiga Confeccions Juanita situada al carrer Monturiol, 13-15 de Rubí

Cordialment us saluda l’equip de mestres de:L'IXENT