Programació de textos informatius
Cicle Inicial
Cicle Mitjà
Cicle Superior
Notes - Escriptura de notes informatives als pares sobre sortides o activitats concretes. - Escriptura de notes informatives als pares sobre projectes, sortides, festes, tallers... - Utilització de l'agenda: notes senzilles de recordatoris, recomanacions, treballs, deures,... - Utilització de l'agenda com a cicle mitjà.
Notícies - Titulars de notícies - Racó de notícies per enganxar cartells escrits pels nens. - Redacció de notícies de l'escola - Redacció de notícies de l'escola.
- Comentaris de notícies.
Cartells - P4 i P5: Escriptura de cartells referents a:. noms dels companys. personatges de contes. rutines diàries. títols de contes, cançons, endevinalles, poemes - Escriptura de cartells referents a: . títols de projectes. títols de textos. paraules difícils. títols de cançons, poemes,... - Escriptura de títols referents a projectes, normes,...- Confecció d'esquemes de naturals i socials. - Igual que el cicle mitjà
Anuncis   - A 2n fer algun anunci - Inventar-se algun anunci - Inventar-se algun anunci.
- Fer eslògans.
Correspondència     - Fer una carta o una postal.
- Fer un sobre
- Fer diferents tipus de cartes
Entrevistes     - Fer alguna entrevista - Fer entrevistes a diferents personatges.