"ESCOLA CAN BARRIGA"
( A. Martí Pujol, 457. 08915 Badalona. Tel. 93 397 71 81)

1.-  DESCRIPCIÓ DE L'ESCOLA.

El recinte on està situada  l´escola té 10.000 m2. Tot l´espai està vallat, amb dues portes d´entrada. Gran part del recinte és terreny no edificat. Aquest està envoltat de noves vivendes.
L´escola consta de tres edificis separats: Marinada, l´Aulari i la Masia.
  Edifici: Marinada.

És un edifici d´antiga construcció (1927) proper a l´entrada principal, amb dues plantes i un sòtan. En el seu interior hi ha barreres arquitectòniques. A la planta baixa s´hi pot accedir per una rampa.
 L´edifici està dedicat a aules i menjador, amb un espai d´esbarjo propi.

Edifici: La Masia.

És un edifici del segle XVI. Actualment destinat a serveis:  menjador, biblioteca, despatxos (equip directiu, secretaria i psicopedagog), sales de reunions, sala de professors, ……

L´Aulari.

És un edifici de l´any 1988. Hi estan ubicats la majoria d´alumnes. És un edifici adaptat.

La resta del recinte és molt ampli, s´hi situen espais d´esbarjo, zona esportiva, zones ajardinades i d´altres ermes ( sense utilitzar).

Torna a l'índex

Torna a PEC