3.5. ELS SERVEIS.

3.5.1.  MENJADOR ESCOLAR.

Els  alumnes poden utilitzar el servei de menjador de forma opcional.
             El menjar és elaborat per una empresa de catering. Aquesta empresa és contractada per l´IMSP mitjançant concurs públic.
 Inclou un servei de monitoratge, que també és contractat per concurs públic.
   L´escola disposa de tres espais diferenciats per oferir  aquest servei , dos a la Masia i 1 a l´edifici de Marinada.

3.5.2. TRANSPORT ESCOLAR .

El servei de transport es realitza per empreses externes contractades per l´IMSP mitjançant convocatòria pública. Pot ésser utilitzat de forma opcional. Hi ha dos tipus de transport: furgoneta adaptada per aquells alumnes que tenen dificultats motòriques importants, i un autocar per la resta dels alumnes. Tots dos tipus de transport disposen d´un o dos acompanyants, depenent del número d´usuaris.

Els serveis de menjador i transport, així com el seguiment i avaluació
 venen determinades per la normativa vigent.

3.5.3  SERVEI ADMINISTRATIU,

En el servei administratiu cal considerar dos aspectes:

1.-   Els serveis administratius derivats de la gestió dels recursos de  l´escola.
 2.-   Les tasques administratives derivades de l´acció diària.

1.-  Aquests serveis compartits amb la resta de centres de l´IMSP estan     organitzats al voltant de les quatre àrees de Gerència:

-  Àrea de Recursos Humans.
-  Àrea Econòmico –Financiera.
-  Àrea de Secretaria.
-  Àrea de Manteniment.

2.-  L´escola  compta  amb una auxiliar administrativa.

3.5.4  SERVEI DE MANTENIMENT.

L´escola compta amb un auxiliar de serveis generals, per realitzar les tasques de manteniment quotidià del centre.
        Per les tasques de més envergadura , i sempre d´acord amb  àrea de manteniment de l´IMSP, tenim el suport d´altres auxuliars de serveis generals de l´Institut o bé es contracten empreses externes.

3.5.5 SERVEI DE NETEJA.

Aquest servei  el porta a terme una empresa de serveis  contractada per l´IMSP mitjançant convocatòria pública.