LA NOSTRA BIBLIOTECA, ALGUN DIA SERÀ UNA REALITAT….

Aquest curs ens han concedit, dins dels “Programes d’innovacióEducativa” el de La Biblioteca Escolar Puntedu

De fet, però, des que la nostra escola ha començat a caminar, sempre hi ha hagut una comissió que ha vetllat per condicionar-la . Però no va estar fins el curs passat, que vàrem començar els cursos de formació, que hi hem pogut dedicar més hores.

De llibres, en teníem molts: antics, moderns, nous, vells, desfasats, repetits, avorrits, interessants .... Hem intentat fer-ne la tria justa per tal de què s’adapti a les necessitats reals de l’escola. Això ha comportat hores i més hores de feina per decidir quins llibres ens quedàvem, donàvem, llençàvem...era necessari saber què teníem, i com ho teníem. La nostra Biblioteca, ha d’ésser una Biblioteca Escolar, no un arxiu, d’això ja se n’ocupen d’altres... ( i la feina que tenen!!).

Els llibres s’han hagut de desfolrar tots, i el que és pitjor: desetiquetar-los !! I ara som aquí, s’han de folrar de nou!! Però estem de sort, moltes mans ens estan ajudant i no dubtem que abans d’acabar-se el curs tots els llibres estaran folrats (Porten una marxa aquestes mans!!).

La segona part d’aquest camí no és tan optimista, la biblioteca l’hem de compartir amb força nens a l’hora de dinar, amb el cangur del matí, el cangur de la tarda, els casals de nadal, estiu... Malgrat tot, no defallim :

*El primer trimestre es van fer activitats de dinamització lectora en homenatge a Miquel Martí i Pol.

*Els reis han pensat en nosaltres i ens han portat un cofre màgic d’on hi surten llibres fantàstics.

*Molt aviat ens portaran les eines telemàtiques per començar a catalogar.

*La setmana cultural la dedicarem al conte popular.

*Ens vindran a explicar contes diversos rondallistes.

*Aviat tindrà un nom.

Potser no és la millor Biblioteca del món, però és la nostra i ens l’estimem i agraïm a tots els que ens recolzen i confien amb nosaltres, perquè sabem que...

LA NOSTRA BIBLIOTECA ALGUN DIA SERÀ UNA REALITAT!!