ESCOLA TORRENT DE CAN CARABASSA

e-mail: ceipcancarabassa@xtec.cat

blocs escola ELS BLOCS DE LES CLASSES

CARACTERÍSTIQUES DEL BARRI

L'escola, un edifici de tres plantes i soterrani, és al carrer Llobregós, 17-23, al barri d'Horta, barri amb una activitat sociocultural important i amb una alta concentració de centres educatius tant públics com concertats.

La zona d'influència de l'escola agrupa àrees diferents amb grups de població diversos: l'àrea de la Font d'en Fargues, tradicionalment residencial i actualment amb força classe mitjana; el nucli d'Horta, tradicionalment composta per comerciants i petits propietaris; la zona baixa del Carmel i una part de Nou Barris, majoritàriament compostes per classe treballadora. Darrerament hi ha hagut l'arribada de noves onades migratòries, les quals en aquesta zona provenen majoritàriament d'Amèrica del Sud. Els nens i nenes que conformen l'alumnat de l'escola, doncs, donen compte d'aquesta diversitat social important.

La MULASSA

vET AQUÍ LA NOVA MASCOTA DE cAN cARABASSA