LA BORSA DE TREBALL PER ALS INTEGRADORS/ES SOCIALS

A l’IES Can Vilumara disposem de Borsa de Treball.Tothom qui estigui cursant el cicle d’educació infantil al Vilumara podeu formar-ne part, i un cop acabat el cicle podeu clicar sempre en aquest espai, a la recerca d’ofertes.

El cicle formatiu de grau superior d’Integració Social no és tan conegut com altres, però de mica en mica anem rebent més ofertes per als TIS (tècnics en integració social).

Els nostres alumnes treballaran per a la integració social de les persones (programant, organitzant, desenvolupant i avaluant activitats, tallers, etc).

Les persones que cursen aquest cicle són nois i noies amb molta empenta, que saben que els cal una bona preparació, perquè atendran a persones... els caldrà tenir qualitats humanes molt desenvolupades: empatia, capacitat d’escolta, creativitat i flexibilitat, escampar “bon rotllo”, saber fomentar valors i també posar límits.

Les pàgines d’internet que més ofertes treuen d’aquest camp són:

www.eduso.net/ofertas/

www.infojobs.net

www.hacesfalta.org

www.peretarres.org

www.educajob.com (feines de monitors/es, interessants mentre estudieu)

Ens interessa molt que quan un alumne/a trobi feina ens ho faci saber, perquè per una banda tot el professorat ens alegrem i estem informats de la inserció del nostre alumnat, i per una altra banda, perquè facilita la gestió de la borsa de treball en si: ens permet saber quines empreses ja ens coneixen, i quines no, nombre d’alumnes insertats, tipus de feina, etc.

Quan ens truquin al Vilumara per a oferir feina, ho penjarem aquí mateix. Si no poguéssim per la raó que fos, seguiríem el recorregut fet fins ara (notificar-ho via mail).

El mail que tenim al Departament de Serveis a la Comunitat és per agilitzar les gestions de Borsa. Escribiu-nos allí si teniu consultes a fer-nos, suggerències, etc. L’adreça és la següent:

canvilumara@yahoo.es

(posant com a « Assumpte »: Borsa de treball Integració Social).

NOVETATS

S’ha creat recentment un nou perfil professional per als integradors/es socials. Ara ja figuren en la borsa de treball del Departament d’Educació, com a personal laboral. Cliqueu en el link per a obtenir més informació.

El tècnic/a en integració social en centres educatius (nova figura laboral)

Esperem que aquesta nova figura professional a les escoles us obri més possibilitats. Des del Vilumara pensem que paga la pena, fins i tot en el cas que us ofereixin substitucions curtes. Fer substitucions dins del Departament d’Educació us permetrà acumular punts i, en el futur, oferir-vos millors ofertes.

Des del 2002, en els plecs de clàusules tècniques per a la contractació de la gestió del servei de casa d’acolliment per a dones maltractades de l’ICASS, s’inclou com a perfil professional el de Tècnic/a en Integració Social.

Tècnic/a en Integració Social (en cases d’acolliment per a dones maltractades)

És un petit pas en el reconeixement del vostre perfil professional. Hi ha la voluntat de seguir-lo extenent en properes regulacions d’altres serveis socials.

Mentre això no sigui així, sereu contractats com a “personal auxiliar educatiu”, “educadors”, “monitors de pisos tutelats”, i altres categories similars.