Primera Lliga Esportiva Interna IES CAN VILUMARA:

Dimarts, dia 14 de maig, va tenir lloc a les pistes poliesportives de l'Institut el lliurament de trofeus als guanyadors de la Primera Lliga Esportiva Interna IES Can Vilumara.

Els premis van ser lliurats pel seleccionador de futbol de la selecció catalana Àngel "Pichi" Alonso i per l'actor televisiu José Corbacho en una divertida cerimònia amb reportatge gràfic a la revista Lecturas.

Els equips guanyadors, formats per alumnes del Centre, van ser:
Bàsquet: Las Ilegales.
Voleibol: Los Dragones.
Futbol-Sala: Twin Towers

Va ser elegit millor jugador de la Lliga l'alumne de Batxillerat Carlos Verbo.

Tot seguit es va jugar el partit "All Stars" entre els jugadors més destacats de la competició. José Corbacho i "Pichi" feren el xut d'honor i divertiren els espectadors amb una exhibició de tècnica.

Donat l'excel·lent acolliment que ha tingut la Lliga Esportiva, La Cap del Departament d'Educació Física, Laura Salvador, ànima i organitzadora de tot el muntatge, ens ha confirmat que es repetirà el curs vinent. Enhorabona !