XVena. FESTA DE LA ZER

CASTELLCIR, 25 d'abril

PRESENTACIÓ DEL CD "UN DIA A LA ZER"

Aquest CD és el fruit d'un projecte que hem dut a terme el curs 2001-2002.

En els nostres plans anuals hi sovintegen activitats que depassen les aules; un curs es van construir els Gegants i Camacurts, un altre es va fer un treball que ha finalitzat en la publicació d'un llibre. Aquest any el repte ha estat musical. Una part de la programació de música s'ha canalitzat en l'aprenentatge i gravació d'una sèrie de cançons. Això està aviat dit, però representa molts aprenentatges: a més de cantar, cal escoltar molt; s'ha de fer l'esforç de callar, concentrar-se i mirar amb atenció per fer el que cal en cada moment. Tot això ho hem fet, grans i petits. N'estem molt contents i esperem que l'escolteu, canteu i passeu bones estones.

NOVA EDICIÓ DE LA REVISTA CAMACURT

El número 12 de la revista CAMACURT corresponent al curs 2001-2002 és ja una realitat.

En la publicació es poden llegir les notícies i les activitats que al llarg de tot el curs escolar s'han dut a terme a cadascuna de les escoles que formen la ZER i també les activitats de cada cicle, sortides, colònies... festes a nivell de Zona.