La garantia d' un bon treball

són els resultats

Oferim:

Pre Ballet

Nivell Elemental
Estudis de Grau Mitjà Dansa Contemporània
Dansa Clàssica Dansa Espanyola
Formació del professorat Dansa jazz
Funky

Balls de saló, caribenys i country

L´ 'Escola de Dansa Madó' es va fundar al 1.969,a Barcelona, des d´aleshores hem format tant  ballarines com mestres , i una cosa tan importante como és el públic de danza. Al llarg de cada curs donem als nostres alumnes la possibilitat de treballar amb professors convidats en les diferents modalitats.

Oferim els ensenyaments de la nova reglamentació de dansa dins de la LOGSE, impartint el nivell Elemental i també estudis de Grau Mitjà, tot i que a Catalunya encara no s´ ha publicat el Currículum d´aquest grau. També preparem per als exàmens de Royal Academy of Dancing: Children’s, Majors , Teachers Certificate ( en Children’s o Majors) i Teaching Diploma

Oferim cursets de Nadal, Setmana Santa i  Estiu en diferents especialitats i amb mestres del centre i amb mestres convidats.

Dins de l´escola hi ha el 'Grup de Dansa SUNHAI'.Aquest grup te como a finalitat oferir la possibilitat d´un treball pre-professional als nostres alumnes als últims anys de la seva carrera.

L´Escola és de titularitat Privada. És una Escola Autoritzada per la Generalitat de Catalunya, Departament d’Ensenyament.

Si desitja més informació; per favor ompli el seguent formulari

[Componente Guardar resultados de FrontPage]

Nom            Cognoms

Adreça            C. P.             Població