Agraïments
Moltes persones han col·laborat amb l'equip de recerca, durant aquests gairebé tres anys que han passat des que vàrem dissenyar i presentar el nostre projecte a la Fundació Propedagògic. A totes elles volem agrair les seves aportacions, sense les quals no s'hagués pogut arribar a fer aquest treball que avui presentem. De manera especial volem fer esment de:
El grup de recerca Episcis de la facultat de Psicologia i Ciències de l'Educació Blanquerna de la Universitat Ramon Llull, concretament la Núria Comas i l'Àngel Pascual que ens van acompanyar recollint dades, filmant, arxivant i sobretot reflexionant amb tot l'equip i aportant idees sobre el que havia passat a l'aula i com podíem continuar la recerca.
Els nostres companys del grup de l'ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona que ens han ajudat a valorar el nostre treball i ens han aportat moltes idees quan ens han mostrat altres documents elaborats per ells. De manera especial volem agrair a l'Helena Forrellad el seu suport a l'elaboració dels documents referents a l'aula.
Tot el Claustre de professors del Ceip Riera de Ribes, que han treballat al nostre costat, aportant documents i experiències de les seves aules i participant de les sessions de debat i planificació.
Tota la Comunitat Educativa del Centre, especialment els pares i mares que han col·laborat amb les seves vivències i aportacions, i els nens i nenes, veritables protagonistes d'aquest treball.
El Josep Alsinet, que ha fet molt més que el seguiment per part de la Fundació Propedagògic, detectant necessitats i assessorant-nos .
L'Albert Rigol, que no tan sols ens ha assessorat ajudant-nos a revisar, comprendre, sistematitzar... sinó que ha participat molt activament en els moments de recollida de dades i redacció dels documents.
De manera molt especial volem agrair al Carles Gallego la seva dedicació a la realització d'aquest treball: El temps que ens ha dedicat, la seva mirada profunda i capacitat de sistematització, els ànims que ens ha donat, les seves revisions dels materials que anàvem produint, les seves expectatives i demandes de qualitat del nostre treball... tot plegat ha estat decisiu per aconseguir aquest resultat final.
Finalment agrair a la Fundació Propedagògic la confiança dipositada en el nostre projecte. Gràcies al seu suport hem pogut dur-lo a terme. Hem après molt i esperem que pugui servir també a mestres d'altres centres.