L'AMPA és una entitat sanse afany de lucre que agrupa els pares i mares de l'escola. El seu objectiu fonamental és contribuir a la millora de la qualitat de l'ensenyament que reben els nois i noies i el seu funcionament es basa en el diàleg i la col·laboració amb els diversos sectors de la comunitat educativa.

És el principal interlocutor que tenen els mestres i els equips directius per tractar els temes que afecten a tot el col·lectiu de families.

Us recorden que la millor manera de posar-se en contacte amb l'Institut per qualsevol dubte o problema que afecti particularment al vostre fill és a través deltutor/a. Si la consulta és a nivell general, adreceu-vos a la direcció respectant sempre que es pugui l'horari de visites o a l'AMPA.

JUNTA DIRECTIVA
Presidenta: Pilar Canillas Pinzolas