FESTA DE LA CASTANYADA 2012

El dimarts tots els cursos vam preparar les tradicionals receptes de tardor: boles de coco, panellets, galetes de tardor, bombonets de fruita confitada amb xocolata, pa artesà amb fruits secs, olivada, pintxos de codonyat, raïm i formatge,...

Dimecres els nens i nenes des de P3 fins a P5 vam anar al gimnàs a rebre les castanyeres que ens han explicat un conte.

Els alumnes de 1r i 2n van escoltar un conte de bruixes representat per algunes famílies. Els alumnes de 3r i 4t van escoltar les tradicionals històries terrorífiques de l'Eva Bolaño. I els grups de 5è i 6è van gaudir d'un passatge del terror organitzat per un grup de famílies.

Vam ballar les danses que havíem preparat per a la festa

Per finalitzar la festa ens vam menjar les castanyes i les receptes elaborades per tothom.