SANT JORDI 2013

Ja ha arribat Sant Jordi i a l'escola hem preparat algunes activitats.

Dijous 4 d'abril la Montse Balada i la Cesca Mestres van venir a l'hora del conte a la biblioteca per explicar-nos "Un rei molt tossut", escrit per la mateixa Montse Balada i publicada pel Cep i la Nansa.

Dissabte 6 d'abril es va presentar "Fem un conte per Sant Jordi" a la biblioteca Joan Oliva de Vilanova i la Geltrú. Com cada any, els nens i nenes de les dues classes de 2n de primària han participat en aquesta activitat col·laborant amb altres escoles de tota la comarca per tal d'escriure un conte col·lectivament.
Conte 11 (2n B Classe de les tortugues)
Conte 17 (2n A Classe dels camaleons)

Dijous 18 d'abril tindrem una xerrada per totes les famílies: L'Educació Emocional: un repte per a compartir, a càrrec de l'Anna Carpena.
Teatre en anglès per part de la companyia Blue Mango: Happy ever after i Pirate Island
L'alumnat de 5è passarà per totes les classes des de P3 fins a 2n representant contes populars:
- 5è A està preparant Les caputxetes, Els Tres Porquets, Les Rínxols i els tres tigres, La Rateta presumida i la Blancaneus.
- 5è B està preparant Les Caputxetes Vermelles del 2013, En Joan Brut, Les germanes Rínxols d'Or, Les Tres Porquetes presumides, La Rateta que escombrava l'escaleta.
Celebració de la quarta edició dels Jocs Florals de la nostra escola, amb la participació de tots els nens i nenes.
Marató de lectura: L'alumnat d'infantil i primària hem intercanviat i llegit tants llibres com hem pogut.
Familiars diversos de l'alumnat explicat un conte a les classes d'infantil i de cicle inicial.
Paradeta de l'alumnat de 6è per vendre llibres i roses per recollir diners per a la seva festa de final de curs.
L'Assumpta Mercader, de la companyia L'espina de sardina ens explica diverses històries:
- 3r: El cul d'en Jaumet.
- 4t: Raspall i altres contes de Pere Calders.
- 5è i 6è: Llegendes d'en Jaume I.
La Rosa Almirall, àvia d'un alumne del centre, ens explica l'Odissea a l'alumnat de 1r que està treballant el nom de la nostra escola. Així coneixeran la història d'Ulisses i el seu llarg viatge de retorn cap a Ítaca.

I durant tota la setmana hem fet roses de tota mena, punts de llibres, hem explicat la llegenda de Sant Jordi i altres històries i hem après dites, rodolins i cançons sobre la diada.