ESPANYOL PER A ESTRANGERS
NIVELL BÀSIC

El Nivell Bàsic està adreçat als alumnes immigrants estrangers que estan alfabetitzats en la seva llengua i tenen coneixements bàsics de comprensió i expressió, oral i escrita de la Llengua Castellana.

A aquest Nivell accedeixen, d'una manera directa, els alumnes que reuneixen els requisits de competència lingüística a dalt enunciats, o bé que han cursat al Nivell Bàsic assolint els nivells lingüístics exigits.

Aquests Cursos estàn adreçat a persones immigrades estrangeres que volen aprendre l'idioma espanyol.

Aquests Cursos s'estructuren en dos Cicles i quatre Graus atenent el nivell d'alfabetització i coneixement de la Llengua Meta de cada alumne. A l'escola únicament es fa el segon nivell: el nivell bàsic

PER INSCRIURE'S CAL PORTAR:

Una fotografia tamany carnet

Una fotocòpia del D.N.I., N.I.E. o passaport