TRETS D'IDENTITAT

- Confessionalitat: l'escola és aconfessional. Això no exclou que celebrem les festes populars.
- Llengua d'instrucció i aprenentatge: utilitzem el català com a llengua vehicular a l'hora de parlar i treballar amb els infants.
- Coeducació: l'ensenyament que es dóna és igual per als nens que per a les nenes.
- Titularitat: l'escola bressol és municipal.

OBJECTIUS GENERALS DE L'ESCOLA

- Potenciar el vincle afectiu mestra/nen
- Potenciar l'ensenyament actiu i la capacitat d'observació.
- Respectar les diferents religions.
- Fomentar la coeducació.
- Potenciar el coneixement i el domini del cos.
- Afavorir la col.laboració pares/mestres.
- Afavorir la participació de les mestres en els cursets i activitats de formació permanent.
- Fer de la nostra escola un lloc acollidor tant pels nens com pels pares.

LÍNIA METODOLÒGICA-PAUTES GENERALS

Ens caracteritzem per un estil de treball que té en compte principalment els següents trets:
- Per nosaltres és molt important crear un vincle afectiu amb el nen/a per tal de propiciar un ambient idoni a l'aula.
- Tracte personalitzat i adequat al ritme evolutiu de cada nen/a.
- Intentem tenir en compte els interessos del nen/a; que participi amb entusiasme en allò que fa buscant estratègies per tal d'aconseguir la seva motivació.
- Intentem donar unes bases als nens/es per ésser autònoms, observadors, amb esperit crític i amb respecte a persones, animals i la natura.
- Partim sempre del joc, sempre que sigui possible, a l'hora de fer els aprenentatges. Per tant considerem el joc com una eina bàsica de treball amb nens/es d'aquestes edats.