"Cada nen/a és un món"

(J. Cela)

"L'escola on van els nostres fills ha ser la nostra escola, hi hem de col·laborar, fins i tot l'hem d'estimar, l'hem de sentir com una cosa nostra"

(J. Folch)

"Educar és acompanyar cap a la maduresa; educar és donar la mà. Educar és fer companyia, fer perdre la por, donar seguretat.(...) Educar és fer persones. Però educar no és fer persones com si amb motlle féssim ninots de guix. Educar és vetllar perquè cadascú pugui fer i fer-se a la seva mida. Educar és donar possibilitats de fer i, sobretot, de fer-se. Educar és donar llibertat.

(Ll. Folch)

"Pares i mestres estem comdemnats a remar en el mateix vaixell. Un vaixell de vela carregat amb el tresor que suposa compartir el projecte apassionant d'educar els nois i les noies, els nens i les nenes, que haurien de ser el que dóna sentit a tot el que fem"

(J. Cela)

"El massatge, en els nadons, és una font d'enormes beneficis: El suau contacte físic estimula el desenvolupament sensitiu i sensorial dels petits"