SERVEI D'ACOLLIDA
S'ofereix a les famílies la possibilitat de deixar el seus fills de 7:45 a 9:00h del matí al servei d'acollida al menjador on les monitores s'encarreguen d'atendre i de jugar amb els infants que l'utilitzen. Pot fer-se ús de manera fixa o si s'escau de manera esporàdica.

SERVEI DE PERMANÈNCIA
El centre ofereix a les famílies la possibilitat de deixar els nens i nenes a l'escola a càrrec d'un equip de monitors/es des de les 16:30h fins a les 17:45h. Pot fer-se ús de manera fixa i també de manera esporàdica.

SERVEI DE MENJADOR

Disposem d’un servei de menjador i cuina pròpia gestionat per una empresa privada.

En la franja horària del migdia, de 12'30 a 15 hores, un grup de monitors/es (cada grup en té un/a d’assignat) coordinats amb el professorat del centre atenen a l’alumnat tot acompanyant-los i ajudant-los en el menjador així com, posteriorment, proposant una colla d’activitats que afavoreixen la comunicació i el joc social de tots els implicats. Les activitats es proposen en funció de l’edat de l'alumnat, tenint-ne unes d’específiques pels més petits i d’altres pels de Primària. Els infants de P3 fan migdiada després de dinar.

Menú del mes

Per qualsevol consulta podeu adreçar-vos al menjador de l'escola 9-9:30 hores. (atenció als pares). Per tractar temes relacionats amb el menjador o acollida. El telèfon de contacte és:

Telf: 934 754 413