Curs 2002-2003

Taller de màscares

Taller de màscares realitzat amb la col•laboració del Museu Barbier-Mueller d'Art Precolombí de Barcelona.

Professors: Mestres FI    Nivell:Formació Instrumental     Matèria: Coneixement medi

La terra des del cel

Professors: Ana B., Esther M., Xavi A.     Nivell:     Matèria:

Taller de màscares

Durant el Carnestoltes 2003 es va realitzar a la nostra escola, als nivells de Formació Instrumental, un taller de màscares, en col•laboració amb el Museu Barbier-Mueller d'Art Precolombí de Barcelona. La finalitat d’aquest taller era apropar els alumnes a la mitologia precolombina participant en un taller on havien de pintar màscares de diferents animals.

El resultat de l’esmentat taller es va exposar al passadís de la nostra escola i ara us l’oferim a tot/es vosaltres

Torna a dalt

La terra des del cel

Cor vist des del cel

“La terra des del cel” és la concreció d’un treball que es va portar a terme als grups de FI3 durant el segon trimestre del curs 02-03. El resultat va seruna presentació en power point. L'elaboració d'aquest projecte va coincidir amb l’inici de la guerra d’Irak i la realització d’aquest treball va voler ser un cant a la pau.

Aprofitant el treball de la unitat didàctica “L’home incideix la natura” i la festivitat de Sant Jordi es va plantejar als alumnes la següent proposta:

D’aquesta manera, un cop vam tenir totes les fotografies amb les seves frases corresponents es va muntar la presentació en power point, amb música de John Lennon i de Lorenna McKennitt.

L’esmentada presentació es va projectar al teatre del centre durant la celebració del lliurament dels premis literaris de Sant Jordi, on tres dels alumnes d’aquest nivell van fer de portantveu de tots els seus companys llegint les frases que s’anaven exposant.

Torna a dalt