El web del CFA Jacint Verdaguer,

l'escola de "La Model"

Curs 2003 - 2004

Activitat Nivell, àrea Autor/a
La Model, 100 anys d'història Dept. Especial. Llengua, coneixement medi Alumnes DERT, Professores: Esther M., Dolors T.
Projecte Dalí Formació Instrumental 3, Dept. Especial. Llengua, coneixement medi Alumnes FI3 de matí i DERT Professores: Esther M., Dolors T.

La Model, 100 anys d'història

portada_centenari_model

La nostra escola ja té cent anys!. L’any 2004 va ser el centenari de la inauguració de La Model. Al llarg de tot l’any es van organitzar diferents actes en el centre per commemorar aquest fet.

Des de l’escola es van realitzar diverses activitats que van voler afegir-se a aquesta celebració.

D’una banda es va organitzar una exposició fotogràfica, Model 100 anys, on es feia un viatge per la història de La Model. Aquesta exposició anava acompanyada d’articles de diaris on apareixia La Model, des de la seva inauguració fins el centenari de la mateixa. També l’acompanyaven diferents textos que volien resumir aspectes importants dins de la història del centre. Us els presentem al llibre digital Resum històric del centenari de la model.

Projecte Dalí