Curs 2009-2010

Fi de curs '10

Aquest any, per finalitzar el curs escolar, hem preparat una gran festa al pati d’esports.
Uns dies abans de la festa, tots els grups escolars van preparar dos grans trencaclosques referents a l’Any Internacional de la Biodiversitat, que es van muntar entre tots el mateix dia de la festa. Us ensenyem el resultat a la següent presentació.
Per acomiadar el curs escolar, vam voler fer-ho amb música, gresca i molta diversió. Per això vam comptar amb dos grups de batucada: Grup de Batukada Tambales i Grup de Martukada de Martorell.
Des d’aquí, els donem les gràcies perquè entre tots vam passar un dia molt animat. Bon estiu a tothom i fins el setembre!!!

Sant Jordi '10

Com cada any a la nostra escola celebrem la diada de Sant Jordi amb diferents activitats.
Us presentem un petit tast de tot el que hem preparat aquest curs:

Sant Valentí '10

logo_santvalenti10

Des de fa uns quants anys, per Sant Valentí la nostra escola realitzava una activitat en col•laboració amb el diari 20minuts: els alumnes escrivien missatges d’amor a la família, la parella, els fills, els amics... i el diari els publicava, primer va ser en format paper i amb el pas dels anys a internet.

Aquest any, aquesta activitat també l’hem fet a l’escola, però hem volgut aprofitar la nostra web per poder-los publicar.

Cliqueu aquí per a veure els missatges

També volem agrair la col•laboració que ens ha donat el diari 20minuts al llarg d’aquests anys.

La castanyada '09

Enguany hem celebrat la festa de la castanyada com és tradició a la nostra escola.

Al pati d’esports hem muntat un seguit de paradetes amb productes típics de la tardor. També hem fet, amb la participació dels alumnes, uns tallers de preparació d’aliments característics d’aquesta festa i un mural dedicat a la tardor.

S’ha de ressaltar l’alt nivell de participació dels alumnes i l’ambient festiu que s’ha viscut en aquesta jornada.