El web del CFA Jacint Verdaguer,

l'escola de "La Model"

Curs 2010-2011

Fi de curs '11

A la festa de fi de curs d’aquest any hem comptat amb l’actuació de dos grups musicals: Reke Sound i Always drinking marching band. Des d’aquí volem agrair la seva col•laboració.
Per acabar la festa, els alumnes i els mestres vam cantar la versió de la cançó I gotta a feeling dels The Black Eyed Peas al pati d’esports.
Agraïm la inestimable col•laboració de l’àrea de comunicació i del curs de formació ocupacional d’hostaleria del nostre centre.
Desitgem un bon estiu a tothom i us convidem a veure un vídeo resum d’algunes de les activitats que hem fet al llarg d’aquest curs.

Us presentem:

Sant Jordi '11

Com cada any a la nostra escola celebrem la diada de Sant Jordi amb diferents activitats.
Us presentem un petit tast de tot el que hem preparat aquest curs:

Dia Mundial de la Poesia: Homenatge a Joan Maragall

Amb motiu del Dia Mundial de la Poesia i, coincidint també amb l’any Maragall que es va començar a celebrar l’any 2010 i finalitza aquest any 2011, s’ha realitzat un projecte per homenatjar a Joan Maragall.
Els alumnes, després d’escoltar i llegir alguns dels poemes més coneguts de Joan Maragall, han triat els que més els han agradat per tal de preparar un vídeo. En aquest vídeo surt la veu en off dels alumnes recitant els poemes amb música de fons i, alhora, imatges per tal d’il•lustrar-los.
Us presentem el treball final.

Sant Valentí '11

Un any més els nostres alumnes han volgut felicitar, a través d’un missatge, a familiars, parella, fills... pel dia de Sant Valentí.

Us convidem a veure aquests missatges en el llibre que hem fet. Podeu clicar aquí.

Nadal '10

Com ja comença a ser tradició, per Nadal el passadís de l’escola es

converteix en un gran desig de bon any internacional. Els alumnes expressen desitjos en diferents llengües i es decora tot el passadís. D’altra banda, a la ràdio del centre, els alumnes graven en diferents llengües falques desitjant el millor per proper any. Al llarg d’aquests dies, s’escolten en l’emissora de ràdio per tot el centre. Us presentem un vídeo amb les falques i fotos d’aquest curs.

També, durant el mes de desembre, els alumnes de català inicial vam treballar els estris i utensilis necessaris per parar taula. La feina consisteix en una aproximació a través del vocabulari amb fitxes per posteriorment elaborar un mural amb els materials i objectes propis d’una elegant taula parada. L’alumnat va parar la taula seguint les instruccions basades en el bon estar. Podeu veure les fotos de la taula parada.

Tardor '10

El Jaume, un voluntari de la nostra escola, ha escrit un poema sobre tots sants: “Desgranem unes magranes, panallets, un munt en fem! torrem unes quantes castanyes i tots junts ens ho mengem."

Aquest curs, com cada any, hem celebrat la castanyada amb una festa al pati on hem cuinat panellets, moniatos, castanyes, magranes amb suc de taronja i figues amb nous. Us en mostrem algunes fotografies més avall.
També hem fet una exposició amb relats de terror escrits pels alumnes, que podeu llegir al llibre digital Unes fulles de tardor/Un fulls de por.
Aquesta idea va sorgir a partir d’una activitat elaborada pels alumnes de GES 1 com a rememoració de la nit de Halloween. La idea era continuar una història de por que et mantingués en suspens fins al final. Així doncs, després de llegir alguns relats de misteri ens vam proposar elaborar-los nosaltres mateixos. Així, a partir del dibuix d’un dels alumnes, on es veien dos terrorífics arbres, es van penjar tant les fulles com els terrorífics fulls escrits per ells mateixos i que es van exposar després a la festa de la Castanyada que l’escola va celebrar.