A.M.P.A.

Què és

L'Associació de Mares i Pares  del Col·legi CEIP RODA DE TER  que  te  com a objectius agrupar el conjunt de pares i mares de l'escola tot esdevenint un instrument de representació i participació en tot allò que afecta l'activitat escolar dels nostres fills, donar suport a les activitats que realitza el centre escolar i complementar-les.

Qui la composa

L'AMPA del CEIP RODA DE TER està integrada per tots els pares i mares de nens d'aquesta escola que de forma voluntària decideixen integrar-s'hi i pagar la quota anual establerta.

Com s'estructura

L'AMPA s'organitza entorn de la Junta  la qual està formada per un president, un vicepresident, un secretari, un tresorer i diferents vocals, elegits democràticament i periòdicament, que es reparteixen les diferents responsabilitats i feines que cal desenvolupar per aconseguir els objectius que té fixats.

pàgina principal