IES MONTORNÈS DEL VALLÈS
2. ELS PAVELLONS SÓN COM TE’LS IMAGINAVES? RAONA-HO
SANDRA G. |
No, perquè me’ls imaginava més petitons, amb menys coses i tots junts en un. |
ALEIX |
Sí, perquè ja vaig vindre. |
SAÚL |
No, més petits. |
POL |
Més o menys, però me’ls imaginava una mica més petits. |
NAYARA |
No, me’ls imaginava una mica més petits. |
ANIA |
No, perquè pensava que eren més petits. |
ALBA |
No, me’ls imaginava més petits. |
JUANJO C. |
Me’ls imaginava més bonics. |
JOSHUA |
No, perquè no me’ls imaginava així. |
JAVI |
Si, perquè pensava que eren petits. |
ARIANA V. |
No, me’ls imaginava més grans. |
VICTOR |
No, me’ls imaginava més grans. |
MANEL |
Me’ls imaginava millors. |
IVAN |
No, pensava que eren més grans. |
ELISABET V. |
Si, perquè me’ls imaginava petits i ho són. |
ARIADNA G. |
No, en cada pavelló pensava que hi havia una classe. |
ALEJANDRO M. |
Més petits. |
FERCHY |
Sí, perquè els pavellons són així. |
CRISTINA G. |
No, pensava que eren pitjors. |
MARTA S. |
Més petits. |
MIRIAM |
Si, perquè són tots iguals. |
MACARENA |
No, perquè són petits. |
ORIOL |
Me’ls imaginava petits i amb menys aules. |
ADRIAN R. |
Si, me’ls imaginava més petits. |
OMAR |
No, no tenia ninguna idea clara. |
OPN