IES MONTORNÈS DEL VALLÈS
3. QUÈ T’HAN SEMBLAT ELS TEUS COMPANYS?
SANDRA G. |
Que són molt simpàtics encara que a la majoria ja els coneixia. |
ALEIX |
Doncs que hi ha alguns que són dolents i alguns bons. |
SAÚL |
Excel.lent, estic molt content. |
POL |
Guais, perquè m’agrada. |
NAYARA |
M’han agradat molt i estic molt contenta. |
ANIA |
Molt simpàtics. |
ALBA |
Bé, perquè he conegut a molta gent. |
JUANJO C. |
Regular, perquè hi ha que volen ser els meus amics i n’hi ha que no. |
JOSHUA |
Bé, m’han caigut bé. |
JAVI |
Bé. |
ARIANA V. |
Agradables. |
VICTOR |
Molt simpàtics. |
MANEL |
Molt bé. |
IVAN |
Molt bé i molt bons. |
ELISABET V. |
Amables. |
ARIADNA G. |
Molt simpàtics. |
ALEJANDRO M. |
Que són molt macos i simpàtics. |
FERCHY |
Bé. |
CRISTINA G. |
Molt bé. |
MARTA S. |
Bé. |
MIRIAM |
Que són molt simpàtics. |
MACARENA |
Diferents. |
ORIOL |
Divertits. |
ADRIAN RA. |
Bé , perquè a la meitat ja els coneixia. |
OMAR |
Simpàtics. |
OPN