IES MONTORNÈS DEL VALLÈS
4. QUINA ASSIGNATURA T’AGRADA MÉS I PER QUÈ?
SANDRA G. |
Matemàtiques perquè treballem amb grup, educ. física perquè fem esport i tencologia perquè dibuixem i farem manualitats. |
ALEIX |
Matemàtiques, perquè m’agrada molt fer operacions. |
SAÚL |
Educ. física perquè m’agrada molt l’esport i plàstica perquè m’agrada dibuixar. |
POL |
Educ. física i tecnologia perquè m’agraden els esports i fer manualitats. |
NAYARA |
Plàstica, perquè m’agrada molt dibuixar. |
ANIA |
Matemàtiques, perquè m’agrada. |
ALBA |
Educa, física, perquè em diverteixo molt. |
JUANJO C. |
Tecnologia perquè m’agrada. |
JOSHUA |
Educ . física, perquè m’agrada fer esports. |
JAVI |
Educ. física, perquè no he d’obrir llibres. |
ARIANA V. |
Educ. física, perquè és divertit i m’agrada. |
VICTOR |
Tecnologia. |
MANEL |
Educ. física, perquè m’agrada córrer. |
IVAN |
Educ. física, perquè fem esports. |
ELISABET V. |
Ciències experimentals, perquè m’agrada molt la vegetació i els animals. |
ARIADNA G. |
Tecnologia. |
ALEJANDRO M. |
Educ. física, per les activitats que es fan. |
FERCHY |
Educ. física, perquè es fan moltes activitats. |
CRISTINA G. |
Tecnologia, perquè treballem amb material. |
MARTA S. |
Anglès, perquè m’agrada l’anglès. |
MIRIAM |
Ética, perquè podem dir les nostres opinions. |
MACARENA |
Matemàtiques i socials, pels professors. |
ORIOL |
Tecnologia, perquè m’agrada construir coses i dibuixar. |
ADRIAN RA. |
Tecnologia, perquè el professor és graciós i m’agrada l’assignatura. |
OMAR |
Comunicació, perquè sóm menys i estic amb els meus amics. |
OPN