Escola Oficial d'Idiomes Rubí

Absències Professorat

Activitats culturals

Informació i fotos

A partir del curs 2015-16 totes les informacions i fotos de les activitats culturals es publicaran al nostre facebook.

Biblioteca Online

NOVETATS!

Nota informativa:

Els horaris publicats per al curs 2020-21 poden estar sotmesos a canvis. L'EOI Rubí treballa per garantir el màxim de presencialitat, tot i que, segons l'evolució de la pandèmia i les instruccions del Departament d'Educació i el Departament de Sanitat, és possible que una part de la docència hagi de ser en línia. És important tenir aquests aspectes en compte abans de formalitzar la matrícula.

Matrícula Antics alumnes Juliol 2020

Calendari de matrícula d'antics alumnes Juliol 2020

La matrícula comença el 2 de juliol i fins el 7. Vegeu calendari

Consulteu "cursos i horaris" 2020-21 en aquest mateix web

Novetats alumnes repetidors

Segons intruccions rebudes el 03/07/2020 de la Direcció Gral de FP Inicial i Ensenyaments de Règim Especial, per tal de paliar els efectes de la COVID 19, de manera excepcional, s'han pres les següents mesures que afecten la matrícula dels alumnes que no hagin superat el curs 2019/20 (NO APTES i NO PRESENTATS):

- No es computarà la convocatòria a efectes de permanència en els estudis

- No es penalitzaran les taxes o preus públics per la matrícula del curs 2020/21

Aplicació de matrícula antics alumnes

Consulta de notes curs 2019-20

A partir del dia 22 de juny a l'apartat "Consulta de Notes" en aquest mateix web.

Pla d'Obertura de l'EOI de Rubí Juny 2020

Pla d'obertura

Informació sobre l'avaluació 2019-20

Beques per estudiar idiomes

Accés sol·licitud de beques

Formació del professorat a les EOIs curs 2019-2020
Programa per a la millora de la competència comunicativa en llengua estrangera del professorat

Programa PIA + Nou professorat

Accés a l'enllaç

/p

NOTA IMPORTANT:

Horari d'aparcament a l'escola de les 17:45 a les 21h.

Darrera actualització 06/07/2020 a les 12h

Av. Can Fatjó s/n 08191 Rubí | Tel. 93 554 27 99 | eoirubi@xtec.cat | ©2012 EOI Rubí