L'escola d'El Far d'Empordà ha sofert canvis estructurals i qualitatius molt importants en poc temps. Després de mesos d'obres la nova escola ja funciona plenament alhora que les aules acullen a nous alumnes.

Actualment el centre disposa d'una plantilla de 3 mestres i 3 aules amb un total de 33 alumnes, un pati suficient i lavabos adaptats per a minusvàlids. Una petita biblioteca i el menjador escolar completen els serveis que disposa l'escola.

El dinamisme de l'AMPA ajuda a ampliar l'oferta que es desenvolupa des del centre ja que organitzen diverses activitats al llarg del curs destinades als alumnes o, en ocasions, obertes al poble.

L'escola d'El Far d'Empordà està integrada en la vida del poble i sovint participa en els actes que s'hi celebren o en les publicacions locals. Aquest fet queda reflexat en el seu alumnat, fidel representació del teixit social del municipi.

L'escola forma part, conjuntament amb les de Vilamalla i Vilabertran, de la ZER Canigó.

Per a més informació, visiteu la pàgina de la ZER Canigó: http://www.xtec.es/zercanigo