Espai Família 2017-2018
Altres...

Documents repartits a l'escola
Calendari escolar 2017-2018
Informacions i orientacions d'inici de curs
Autorització per sortides (per tot el curs)
Normativa de funcionament del menjador
Normativa acollida matinal
Full d'inscripcions d'activitats extraescolars
Autorització imatges a internet
Autorització per administració de medicament
Drets d'imatge pels alumnes de 6è-Cinema en Curs
Voluntariat per sortides
On trobar bons llibres
Descobrint Literatura Infantil i Juvenil Grup LIJ
Va de llibres Recomanen un llibre al mes (Edu365.com)
Revista Faristol Revista del llibre per infants i joves del Consell Català.
Llibres al replà: Espai d’opinió, estudi, reflexió i informació de bons llibres.
Llibreria Al·lots Ressenyes de llibres infantils

Articles interessants
NOU “O naveguem junts o ens enfonsem junts”, David Johnson
NOU "La paternidat contemporànea está muy neurotitzada", Gregorio Luri
Així no aprenen. Deu conductes dels pares que entorpeixen l'educació dels nens - Marta Ryus a La Vanguardia (13/9/2016)
César Bona: "La escuela debería enseñar a reflexionar y no a hacer tantos exámenes" - El Periódico 11/2/2016
«Para muchos padres, si el maestro no sigue el libro en el aula, hace algo extraño». César Bona, el mejor profesor de España, apunta que hay colegios en los que se enseña como productos envasados «y eso no estimula el aprendizaje»
“Si no creus que tots els alumnes poden aprendre, no siguis mestre” Entrevista de Carles Capdevila a la Neus Santmartí (vídeo)
"La creatividad se aprendre igual que se aprende a leer" a La Contra de La Vanguardia.
"L'escola mata la creativitat?" a la secció La Vida de La Vanguardia.
"Sin salirse de la raya (antídotos a la creatividad infantil)" d'Isábel Fernández del Castillo.
Autonomia o control: en què quedem? de Jaume Carbonell

Notes, proves, exàmens... Pensats per manternir una societa classista, de Joan M. Girona.

Per què no és necessari que el teu fill/a aprengui a llegir i escriure abans dels 6 anys - diarieducacio.com
Ni assignatures, ni exàmens, ni notes - Maite Gutiérrez - La Vanguardia (Tendencias)
El gran error de la enseñanza de las matemáticas - Jose Antonio Fernández Bravo - El confidencial
Las escuelas de Finlandia dejarán de enseñar caligrafía tradicional - La Vanguardia
Así le educarás para ser feliz - Lídia García-Fresneda - Ser padres pàg1 - pàg2 - pàg3
Lo que hay que saber en el siglo XXI - La Vanguardia - Gràcies per les vostres aportacions!
¿Qué debe saber un niño de cuatro años? Alicia Bayer.
Doneu-los contes! Com triar bons llibres infantils. Anna Ortiz.
Educar en el asombro. Catherine L’Ecuyer
Els deures escolars - Revista Guix.

Articles sobre lectura
NOU Leer y escribir. 10 ideas clave para los primeros pasos. Montserrat Fons
¿Por qué hay que leer con los hijos y qué puede hacerse al respecto? Article d'Emilio Sánchez Miguel.
Els Drets del Lector, Daniel Pennac
Webs de lectura: LEER.ES - Familia i Escola (Generalitat) - Poesia Infantil i Juvenil -
10 ideas para crear buenos lectores - 10 consejos para seleccionar las lecturas

Actualitzat: 24-10-2017