AMPA ESCOLA PIRINEU

L'AMPA és l'associació de mares i pares d'alumnes de l'escola i està formada per tots els pares i mares que ho desitgin. Es reuneix en assemblea, com a mínim, una vegada a l'any.

L'AMPA està regida per una Junta constituïda per pares i mares que, de manera voluntària, efectuen un conjunt de tasques necessàries per donar suport al bon funcionament de l'escola i desenvolupar i organitzar diferents tasques i activitats destinades als nens de l´escola i al poble.

Davant de qualsevol dubte, problema o suggeriment que tingueu, us emplacem a posar-vos en contacte amb nosaltres, i també us demanem que us animeu a col·laborar amb l'associació, ja sigui entrant a formar part de la Junta o bé ajudant-nos en temes o activitats que puguin ser del vostre interès.

Les dades de contacte de l'AMPA són:

Telèfon: 610327450. Com que tots els membres de la Junta ens hi dediquem de manera totalment voluntària i no retribuïda, el telèfon sovint està desconnectat, però podeu deixar un missatge a la bústia de veu o enviar un missatge SMS i nosaltres us respondrem.

Correu electrònic: ampapirineu@gmail.com També el consultem amb freqüència, i el podeu utilitzar per enviar-nos qualsevol comentari o suggeriment. Aquest any com a novetat estem recollint adreces de correu electrònic de totes les famílies que en tinguin per tal de tenir un mitjà ràpid i còmode per posar-nos en contacte amb vosaltres.

Blog de l'AMPA: http://ampapirineu.blogspot.com Us anunciem que des d'ara també disposem d'un blog on penjarem informacions diverses, convocatòries, fotos de les festes, etc. Us animem a visitar-lo i a participar-hi!