La Castanyada 2011

Programa d'actes

Tarda

De 3 a 3:30h

Educació Infantil: Aniran a les aules per fer les rutines de la tarda i quan se’ls AVISI sortiran. Els alumnes de 6è disfressats de castanyers/res ajudaran a les mestres.

Primària: A les seves classes prepararan la paperina i les tovalles. Quan se’ls AVISI baixaran al pati.

De 3:30 a 4’15h

Organització: Tots els alumnes han d’asseure’s al terra de la pista, per ordre, a la porteria pròxima al gimnàs s’asseuran els alumnes d’infantil, a l’extrem llarg els alumnes de cicle inicial i mitja i a la porteria (costat equip música) els alumnes de cicle superior.

Activitat conjunta: A terra es dibuixarà un cargol. Iniciaran la rotllana en forma de cargol els alumnes de 6è a partir de les indicacions de la mestra de música, aniran seguint la resta de cursos: 5è, 4t,...

Es cantarà la cançó.

Finalitzada la cançó desfarà la rotllana degudament i tornarem al nostre lloc inicial.

De 4’15 a 4:50h

Educació Infantil: Els alumnes de 6è disfressats de castanyers/res ajudaran a repartir les castanyes als petits al seu pati per menjar-les.

Primària: Els alumnes faran files, compraran les castanyes ordenadament i després aniran cap a la pista per asseure’s al seu lloc i menjar.

*** En cas de pluja farem l’activitat conjunta al vestíbul i les castanyes els alumnes de Primària se les menjaran a les seves aules i els d’Educació Infantil al seu vestíbul.