Experiment de medi de Cicle Inicial

Els alumnes de segon hem fet un experiment per l'àrea de medi. Hem plantat unes llavors en uns gots de vidre i cotó fluix. Primer vàrem escollir quines llavors faríem servir; després vam portar els gotets a classe. Hi vam ficar cotó, les llavors de llenties i mongetes i vàrem mullar el cotó amb aigua mineral. Tots teníem una fitxa d'observació on primer havíem de descriure allò que havíem fet, després explicar quina seria la nostra hipòtesi i on cada setmana aniríem apuntant allò que anava passant. En un parell de setmanes les plantes ja han crescut, hem observat les arrels i les tiges i com els han anat sortint les fulles. També hem observat que s'han anat girant cap a la llum del sol que entrava per la finestra.

Alumnes de 2n curs de C. Inicial