A la nostra escola hem celebrat la Setmana Cultural i l'hem dedicada als països d'arreu del món.

Els nens de P5 vam decidir centrar-nos en la Xina, volíem saber més coses dels xinesos, com eren, com es vestien, què menjaven...???

Un dilluns al matí un drac ens va venir a visitar....

I ens va explicar un conte: als xinesos els agradava molt anar amb bicicleta, per fer teatre utilitzaven unes màscares, menjaven arròs però no tenien coberts, feien servir "palillos", per escriure feien servir tinta xina negra i un pinzell i les seves lletres eren diferents de les nostres.

A tots ens van agradar molt les històries explicades pel drac.

Per arribar a la nostra classe havíem de possar per un passadís vermell amb fotografies i referències xineses.

Després vam fer un "pai pai" per fer-nos vent com els xinesos.

Vam escriure lletres xineses amb pintura.

Els nens de P3 i P4 també van venir a veure'ns i van participar.

Com a cloenda vam ballar una dansa xinesa .

I vam cuinar i tastar uns fideus xinesos que estaven per llepar-se els dits!!!

Finalment, tota l'escola va sortir a celebrar la FIRA TAST amb tots els plats típics el.laborats pels nens i mestres dels diferents països treballats.