Escolars
Festes Tradicionals

Dimarts, 31 d'octubre de 2006

És la primera festa del curs 2006-2007 que celebrem a l'escola. El temps ens va acompanyar moltíssim, va fer sol i una temperatura molt agradable. El programa organitzat es va poder dur a terme sense dificultats. Aquest curs com a novetat i per tal de fer una trobada més participativa i amb col·laboració de tota l'escola, es va preparar una activitat conjunta que va fer la festa més lluïda.

Tarda
De 3 a 3:25h
Tots els alumnes a les seves classes. Els d'Educació Infantil van fer les rutines de la tarda i els de Primària van aprofitar per passar la llista d'assistència i fer la paperina per posar-hi les castanyes.

De 3:25 a 4h
Activitat Conjunta. Tots plegats al camp de fútbol d'herba, vam completar els murals on hi havia una cançó "M'agrada la tardor" per Educació Infantil i el "Poema de Tardor" pels alumnes de Primària. L'activitat consistia en completar els trossos de text escrit amb els dibuixos que els diferents nivells havien elaborat. Una vegada composada la cançó la vam cantar tots junts i una vegada completat el poema el vam recitar.

De 4 a 4:20h
A Educació Infantil els alumnes de 6è disfressats de castanyers/res van portar les castanyes als petits al seu pati per menjar-les, i van ajudar a les mestres a pelar-les i a repartir sucs.
A Primària els alumnes van fer files, i ordenadament van comprar les castanyes a la parada que els hi tocava. Després van anar cap a la pista per seure's tot fent una rotllana al seu lloc i menjar tranquil·lament.

VIDEO