El dia 26 de gener vàrem explicar als mestres de la ZER L'Empordanet-Gavarres les activitats d'Escola Verda que duem a terme. Aquesta Zona Escolar Rural està formada per les escoles de La Pera, Cruïlles, Sant Sadurní de l'Heura i Ullastret i molts dels mestres d'aquestes escoles, 22 en total, van venir a la xerrada .Volien veure de primera mà com és el projecte d'Escoles Verdes, ja que es volen incorporar al programa a partir del curs vinent .

En Gerard els va explicar el funcionament del Parlament Verd i també de l'hort de l'escola. En Joan, l'Ériol i en Musa els van explicar quina és la feina dels Talpons i de quina manera intentem reduir la despesa energètica i com reciclem a cada classe. En Dan els explicava com a través de MORERESTV informàvem de les actuacions que portem a terme. També els vam explicar les sortides a l'entorn que fem cada trimestre, els vam mostrar els Butlletins Verds i els tallers mediambientals.

Esperem que properament aquestes escoles s'integrin al Programa d'Escoles Verdes.