NOTA DE PREMSA

Calidoscopi
1. Explora formes, lletres, sons
2. Explora colors, nombres, papers
Experimenta amb l'ordinador estimulant la teva creativitat

EUROPA MULTIMEDIA

Explora formes i Explora colors són els dos primers títols de la col·lecció Calidoscopi, publicada sota el segell Europa multimedia. Europa multimedia és una línia editorial de títols d’arreu d’Europa editats per Barcelona Multimedia perquè coincideixen amb els nostres criteris editorials de publicar CD-ROM que puguin constituir una alternativa intel·ligent als videojocs. Una alternativa que, sense deixar d’oferir productes divertits i interessants, defugi la violència, l’entreteniment buit de contingut i la pura exercitació de reflexos.

ELS AUTORS

Els dos títols de Calidoscopi són una creació de Làstrego & Testa multimedia, una productora italiana d’obres multimèdia considerada entre les més prestigioses del món pel que fa als títols per als més petits de la casa.

Els autors són Francesco Testa i Cristina Làstrego, que en més de trenta anys d’estreta col·laboració han escrit i il·lustrat més de 150 llibres, majoritàriament per a infants però també per a pares i educadors. Han col·laborat amb moltes de les editorials infantils més importants de tot el món; els seus llibres van ser publicats al nostre país per Juventut.

Els títols de la col·lecció Calidoscopi han estat publicats a Itàlia per Rizzoli, a Israel per Clasikaletet, a l’Índia per School Net i a Dinamarca per Malling Beck.

Lastrego & Testa desenvolupen actualment dos títols més: Jo escric i Jo compto que es publicaran l’any 2001 al nostre país sota el segell Europa multimedia.

PER QUÈ PUBLIQUEM LA COL·LECCIÓ CALIDOSCOPI?

Com tots els títols de Barcelona Multimedia, Explora formes i Explora colors neixen amb la voluntat de constituir una alternativa intel·ligent als videojocs, però hi ha algunes diferències amb la resta dels nostres títols que és interessant de destacar.

Els títols de la col·lecció Calidoscopi s’adrecen a nens i nenes de 3 a 6 anys, per això, en molts casos, seran la primera aproximació dels infants a l’ús de l’ordinador.

Malgrat les dificultats que suposa la creació de títols per a nens tan petits, el mercat disposa d’alguns productes adreçats a aquestes edats, majoritàriament subproductes de les sèries de dibuixos animats per a infants (Les tres bessones, Teletubbies, Pingu, etc.). Molts d’aquests títols aprofiten l’empenta promocional de la televisió per oferir propostes d’escàs contingut, fruit de la precipitació comercial, i amb una base pedagògica poc ambiciosa, inexistent o, fins i tot, en algun cas, contraproduent.

Amb els títols de la col·lecció Calidoscopi, Barcelona Multimedia vol oferir, també, una alternativa intel·ligent a aquesta mena de productes. Una alternativa basada en una proposta pedagògicament rigorosa en la mateixa línia de l’educació infantil. Una alternativa que cerca que els infants i els seus pares hi trobin una font d’entreteniment plena de satisfaccions personals, estimulant la seva creativitat amb una aproximació experimental al món de les formes, els colors, les lletres, els sons, els nombres i les siluetes de paper.

PÚBLIC

Apte per a tots els públics, a partir de 3 anys.

PREU

PVP 5.990 ptes. cadascun dels títols.

CD-ROM de DEMOSTRACIÓ GRATUÏTS

Podeu incloure les dades de Barcelona Multimedia

Tel. 93 2002176, e-mail: directa@bcnmultimedia.com, web: www.bcnmultimedia.com

i enviarem gratuïtament un CD-ROM de demostració a tothom qui ens ho demani.

Per a més informació podeu posar-vos en contacte amb

Toni Matas

Barcelona Multimedia