|
Hola! Sóc la Marina i tinc 11 anys. Vaig a l’escola Montjuïc a Girona. Les vistes que té la meva escola són precioses, perquè es veu tot Girona i la catedral que a les nits està il·luminada i ressalta a la foscor. Girona es molt bonic sobretot les cases de d’Onyar la catedral i Sant Fèlix
Medeixo 1m i 48 cm i peso 32 kg. Sóc alta i prima.
Faig natació al G.E.I.E.G i toco el piano a l’escola municipal de música de Girona.
La meva mare va néixer a Archidona que és un poble de Màlaga per això i anem cada estiu. El meu pare va nèixer a Girona.
A l’escola tinc moltes amigues:La Laia la Paula(que són les meves millors amigues) l’Alba la Júlia l’Anna etc...
També tinc amics: En Pep,en Max, en Jordi T etc..
Visc a Montjuïc i sóc veïna de la Júlia de la meva classe.
Trobo molt bufons els animals especialment e l gos, el cavall i el gat però els meus peres no en volen tenir, per això només tinc dos peixos el meu es diu Boina perquè te una taca taronja al cap que sembla una boina.
El peix de la meva germana no té nom perquè no en troba cap que li agradi.
Les assignatures que se’m donen més bé són: Català i Educació Física.
A l’hivern esquio amb els meus amics, el meu pare i la meva germana. Ens ho passem molt bé!
Tinc una germana que fa 1r de primària i es diu Helena.
|