Escola Josep Dalmau Carles
Girona
Informacions
Informacions del curs 2014-15

Activitats de dinamització del pati, a l'hora de l'esbarjo

Dilluns

Bibliopati. Els alumnes de 6è juntament amb la coordinadora de Biblioteca munten en un lloc del pati un punt de préstec de llibres per tal que l'alumnat en faci ús durant el temps d'esbarjo.

Dimecres, dijous i divendres

Els mestres d’educació física ensenyen un joc o esport nou als alumnes.

Plafó del passadís

Es recorden els torns de pista, el joc de la setmana i les possibilitats esportives del cap de setmana.

Setmana Cultural

Educació Infantil: del 9 al 12 de febrer

Educació Primària: del 16 al 20 de febrer

Tema: LA LLUM

Festes

Les Festes que celebrem amb els alumnes a l'escola són:

Castanyada

Festa de Nadal

Jocs Florals i Sant Jordi

Fi de Curs

Esmorzars saludables

Cal que l'alumnat esmorzi a casa per tal que arribi a l'escola amb l'energia necessària. Aconsellem que portin esmorzar per l'estona de l'esbarjo, que pot ser fruita o bé un entrepà.
Demanem que l'esmorzar s'emboliqui amb el "boc'n roll" per evitar embolcalls, o bé que el portin dins d'una carmanyola.
La fruita es pot portar tallada i dins d'una carmanyola, sobretot en el cas dels alumnes més petits.
No està permès portar brics de sucs ni dolços.

A partir del mes de gener, d'acord amb la campanya Pla de consum de fruita a les escoles, repartirem fruita de forma gratuita, alguns dies del mes. Us n'informarem properament per tal que aquells dies no portin esmorzar de casa.
Podeu trobar més informació a la pàgina d'aquesta web corresponent a aquest projecte. Cliqueu aquí