Projecte Rossinyol de la Universitat de Girona

Cliqueu sobre la imatge per a més informació:

El projecte a la Universitat de Girona

El projecte Rossinyol a la UdG pretén establir una xarxa de relacions, un conjunt de pràctiques i de dinàmiques entre estudiants de diferents facultats de la UdG i alumnes d’origen estranger de les escoles i centres de secundària de les comarques de Girona.

La finalitat del projecte és afavorir la integració cultural, social i lingüística dels alumnes d’origen estranger i que la UdG i el conjunt d’institucions que hi participin contribueixin a la sensibilització entorn de la igualtat i la inclusió social.

Els mentors/es (estudiants universitaris que porten a terme aquest projecte) acompanyen periòdicament un nen/a per tal que conegui diferents espais de la ciutat, llocs d’oci i de diversió, àmbits de producció cultural, etc. Tot plegat es fa amb la pretensió d’accelerar el seu procés d’integració.