Imagen de encabezado  
   
   
 

   

El Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) és una iniciativa d'Educació No-violenta i Pacificadora, difosa internacionalment.

Es practica a escoles de tot el món, els dies 30 de gener i propers (aniversari de la mort de Mahatma Gandhi).

El DENIP propugna una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau. El seu missatge bàsic diu: “Amor universal, No-violència i Pau. LAmor universal és millor que l’egoisme, la No-violència és millor que la violència i la Pau és millor que la guerra”.

 

Durant tot el dia es varen realitzar tot un seguit d'activitats relacinades amb la PAU. Es va decorar un tros de mural amb símbols de la pau i tècnica lliure, vam dibuixar amb el cos un gran símbol de la pau al pati, es van dur a terme jocs per fomentar la cultura de la pau i vam cantar tots plegats la cançó “Qualsevol nit pot sortir el sol”
     
 
  http://www.tusgifsanimados.com/gifs-imagenes/signos/paz/pe2.gif