vila-petit.jpg (21525 bytes)

ACTIVITATS

2003-2004

Al llarg de l'any, el CEIP Vila-romà fa diferents típus d'activitats, algunes són de caire general de poble, d'altres que apleguen tots els alumnes de la nostra escola i d'altres que es limiten al Cicle que les fa o al nivell.

     Veieu-ne una petita mostra:

Mvc-005s.jpg (27490 bytes)

En la FESTA de TARDOR d'Infantil, feta el mes d'octubre, hi hagueren tallers de cuina (fotografia) en el que es feren galetes de xocolata, tallers de titelles, danses, fulles i bolets
El  10 d'octubre els alumnes de cicle superior de l'escola van anar d'excursió a Pontós.Van començar fent cabanes com les que feien abans a la prehistòria, els van ensenyar com feien el foc i com eren les seves eines fetes amb sílex, en van fer una per cadascú.

 

Imagen_006.jpg (199624 bytes)

recicla2.jpg (54325 bytes)

El dimarts 4 de novembre els alumnes de quart de primària van fer la cloenda de les activitats de reciclatge que van començar l'any passat amb les xerrades i la visita a la deixalleria que promou l'àrea de Medi   Ambient de l'Ajuntament de Palamós
El primer trimestre els alumnes de tercer de primària van iniciar les activitats de reciclatge assistint a una exposició i xerrada que va tenir lloc al Punt d'Informació Juvenil. Tots van ser molt conscients que cal SEPARAR PER A RECICLAR! i així ho van demostrar: participant activament, fent preguntes i observant les diferents possibilitats de què gaudim per a la conservació del medi ambient REC-3-2.jpg (32991 bytes)

IMAX2.jpg (34040 bytes)

 

El 19 de novembre tot el Cicle Mitjà de l'escola van anar d'excursió a Barcelona. Les activitats van quedar dividides en dos blocs: en el matinal vam visitar el Cinema Imax, en el qual van visionar dues pel·lícules, la primera en format Omnimax i la segona en format 3D. A la tarda vam visitar totes les sales del Museu Marítim .

Com cada primer trimestre de l'any l'escola participa en el Cross Escolar que organitza l'Ajuntament i com cada any també solen ser nombrosos els nostres atletes que copen els primers llocs de la classificació

cross2004.jpg (489552 bytes)

nadal2004.jpg (390811 bytes) Des de fa uns anys el primer trimestre es tanca amb una cantada de Nadales que s'ha fet a la Gorga, a l'esglèsia de Sta Eugenia i des de fa tres anys al pavelló d'esports amb l'assistència de molts de pares i mares.
Aquest any l'Escola Vila-romà va ser la responsable d'organitzar la Festa de la Pau per a totes les escoles del municipi. Van pintar el món de colors i van saber escoltar missatges de Ghandi, Menchu, la mare Teresa de Calcuta o Luther King pau2004.jpg (592924 bytes)

dali2004.jpg (593514 bytes)

El mes de febrer els alumnes del Cicle Superior de l'escola van visitar el Teatre Museu Dalí per poder veure la obra del gran pintor figuerenc. La visita va ser guiada i estava emmarcada en els actes del centenari del pintor  ampurdanés.
Aquest any, per coincidir amb el centenari del naixement del pintor figuerenc Salvador Dalí, l'escola va dedicar la diada de Sant Jordi a homenatjar-lo amb jocs i l'escenificació d'un conte visual meravellós. StJordi-04.jpg (36938 bytes)

Imagen 037.jpg (563993 bytes)

A primers de juny els alumnes de Cicle Superior de l'escola van visitar a Barcelona el Fórum de les Cultures, on van poder assistir als espectacles que s'hi van fer al llarg d'aquest període.
Per tancar el curs 2003-2004 els alumnes del Cicle Mitjà van visitar el meravellós entorn natural de Sant Miquel del Fai, amb les seves grutes i saltants d'aigua. També anaren a veure la font d'aigua calenta de Caldes de Montbui, que és la que surt a més temperatura d'Europa.

S.M.Fai-04.jpg (1482212 bytes)

arrow40.gif (3452 bytes)