CM 2. Projecte de medi ambient

La nostra escola treballa, juntament amb les altres escoles Vedruna de Girona, en un projecte de medi ambient. Un dels objectius d’enguany és l’eliminació de les papereres al pati substituint-les així per dues papereres: una d’envasos i l’altra de matèria orgànica.
Per tal de posar en pràctica aquest objectiu, els alumnes de 4t de primària a l’hora d’ ”Arts and Crafts” han pintat dues papereres que ja teníem a l’escola per poder transformar-les en contenidors pel reciclatge. Una l’han pintada de color groc per poder llençar-hi els envasos com són: brics de sucs, iogurts, paper d’alumini... L’altra l’han pintada de marró per llençar-hi: resta de menjar, paper de cuina...

Esperem que tothom en faci un bon ús!

El passat 26 de febrer els alumnes de 4t de primària vam anar al I Congrés Mediambiental Vedruna que es va dur a terme a Ripoll juntament amb totes les Escoles Vedruna de la província de Girona.

Aquesta és la PRESENTACIO que els nostres alumnes van exposar.

Petit recull de fotografies del dia 26 de Febrer de 2014 en que es va celebrar el I Congrés Medioambeintal d'Escoles Vedruna.