Carnestoltes 01

Aquesta pàgina ha estat realitzada pels alumnes del crèdit variable: Disseny de pàgines web de 4t ESO

CARNESTOLTES '01

Beninguts tots a l'escola. Tenim l'honor de tenir entre nosaltres al rei dels pocasoltes, en Carnestoltes. Com marca la tradició, i ara que estem tots ben guarnits, anem a començar la festa d'enguany.

La revolta dels animals.

Avui és el dia del meu aniversari. Ohhhh! Quin munt de regals. A veure, a veure...Una pilota, una nina, un camió i un llibre que es titula "La revolta dels animals".

Aquest llibre té tres capítols:

- La granja.

- Els insectes.

- La selva.

Ui, que bonics són els pollets!!!, petitons i rodonets, i van agafats dels seus pares, els galls i les gallines.

Passo pàgina. Quines orelles més llargues!!! i quins bigotis!!!.Els agrada molt les pastanagues i saltar per el bosc.Sabeu quin animal és?

Muuuu,muuuu...En una granja no podien faltar les vaques. Ohhh mireu, totes elles són bigarrades. M'agrada molt quan fan muuuu...

Passo pàgina i em trovo amb els insectes. Les marietes amb moltes ganes de ballar i volar!!! A veure, 1,2,3... Quantes taques negres a les ales. I quines antenes!!!

Quina varietat de colors tenen les papallones. Quina gràcia, tenen dues ales i dues antenes com les marietes!!! I quan es mouen semblen l'arc de St. Martí.

Ara veurem aquells animals que fan més por: els animals de la selva.

El primer que veig és el rei de la selva: el lleó. Quina melena més llarga i quan ensenyen les urpes, quina por!!!

I aquests animals que tenen el coll tan llarg? Es clar, la girafa.Quina vista que tenen, m'agradaria se girafa per poder veure-ho tot.

Torno a passar pàgina. El cocodril: Quina boca més grossa i quines dents més punxegudes!!! El que més m'agrada és la cua tan llarga que tenen.

Ja s'acava el llibre amb un animal ben gran: l'elefant. Que amb la seva trompa i orelles ens deixa a tots bocavadats.

S'ha acabat el conte però no la festa del Carnestoltes. Acomiadem-lo fins l'any que ve.
  Ara esteu tots convidats a cantar, saltar i ballar!!!