Reformes en el menjador

Enguany s'han fet reformes al menjador. S'ha renovat les istal·lacions i el mobiliari.

Per tal de poder atendre millor als alumnes, el servei de menjador es distribueix de la següent manera, i en funció de:

- 2 anys i P3, dinen atesos per personal de la Llar d’Infants, en un menjador per a ells sols. Comencen a adquirir hàbits com seure bé, no aixecar-se...

- P4 i P5, a les 12’55 h comencen a dinar en el menjador dels grans, amb una mestra per a ells, que durant aquesta estona, els ajuda i ensenya a adquirir els hàbits propis de l’edat.

- Els alumnes de primària entren al menjador a les 13’05 i estan atesos pels mestres del centre.
- A partir de les 13’20 h entren els alumnes d’ESO.
D’aquesta manera, mentre acaba un torn en comença un altre, i així tots poden dinar més tranquils, sense presses i se’ls pot atendre més personalment.

Quan han acabat de dinar, oferim diferents serveis segons les edats dels alumnes:

- Llar: després de dinar, van al lavabo i fan la migdiada.

-EI, CI i CM1: tenen esbarjo amb joc lliure al pati, sempre i quan el bon temps i el fred ho permetin. En cas de no ser així, l’activitat es trasllada a la sala polivalent.

- CM2 i CS: tenen esbarjo amb joc lliure al pati fins a les 14’15 h, moment en què fan “temps d’estudi vigilat”, on poden avançar deures i estudiar.

- ESO: tenen esbarjo amb joc lliure al pati fins a les 14’25 h, hora en què comencen les seves classes, menys el dijous que gaudeixen del servei de vigilància i estudi de les 14’30 a les 15’30 h.