Desplega la teva riquesa interior

Benvolguts pares i mares:
Per treballar l’objectiu educatiu de Pastoral d’aquest curs: “RELACIONA’T I CREIX”, us el fem arribar en format digital, editat per la Fundació Educativa Vedruna.
Des d’aquesta adreça trobareu una sèrie de propostes que conviden a pensar i a reflexionar sobre l’objectiu que aquest curs treballem a l’escola.
L´adreça és: www.vedrunacatalunya.cat/desplegable

Us deixem una petita mostra del seu contingut .

LA GENT QUE M’AGRADA/ d’Àlex Rovira (d’un poema de Mario Benedetti)

M’agrada la gent que vibra, a qui no s’ha d’empènyer, a qui no se li ha de dir que faci les coses, sinó que sap el que s’ha de fer i que ho fa en menys temps de l’espera’t.
M’agrada la gent amb capacitat per mesurar les conseqüències de les seves accions, la gent que no deixa les solucions a l’atzar.
M’agrada la gent estricta amb la seva gent i amb sí mateixa, però que no perd de vista que som humans i ens podem equivocar.
M’agrada la gent que pensa que el treball en equip, entre amics, produeix més que els caòtics esforços individuals.
M’agrada la gent que sap de la importància de l’alegria.
M’agrada la gent sincera i franca, capaç d’oposar-se amb arguments serens i raonables.
M’agrada la gent de criteri, la que no s’avergonyeix de reconèixer que no sap alguna cosa o que s’ha equivocat.
M’agrada la gent que, en acceptar els seus errors, s’esforça genuïnament per no tornar a cometre’ls.
M’agrada la gent capaç de criticar-me constructivament i de front; a aquests els anomeno els meus amics.
M’agrada la gent fidel i persistent, que no defalleix quan d’assolir objectius i idees es tracta.
M’agrada la gent que treballa per resultats. Amb gent com aquesta em comprometo al que sigui, ja que amb haver tingut a aquesta gent al meu costat em dono per ben retribuït.

EQUIP DE PASTORAL ESCOLA VEDRUNA