Un tomb per l'escola |
Sala Polivalent | |
Al
laboratori treballem uns objectius bàsics i primordials: -Coneixement i compliment de les normes o pautes de comportament al laboratori -Correcta atribució dels noms als estris i reactius utilitzats -Utilització del microscopi i la lupa binocular Per tal efecte, realitzem un seguit de pràctiques de les quals n'anomenarem unes quantes: 1.- Observació microscòpica de : - Les bactèries del iogurt - La mucosa bucal - L'epidermis de la ceba - Un tall de pastanaga - Els grans de pol·len - Els grans de midó en el tubercle de la patata - Les fibres de diferents teixits |
2.- Determinació de:
- La glucosa en diferents substàncies | |
- Els grups sanguinis i el RH |
3.- Les empremtes dactilars: Interpretació
i revelat en diferents superfícies
4.-
Petita investigació sobre
- L'arbre genealògic del floquet de neu | |
- La mosca del vinagre: Drosòphila |
5.- Estudi d'un sòl: % d'humitat, contingut en
matèria orgànic, estructura, textura, PH...
Els
tres primers blocs de pràctiques corresponen al crèdit variable "La
ciència i la detecció del crim". El 4t bloc correspon al
crèdit variable " La genètica és la clau",
i el 5è bloc correspon al crèdit variable " El sòl i l'agricultura".
Menjador Diàriament, el menjador funciona per aquells alumnes i professors que vulguin quedar-se a dinar a l'escola, normalment a prop de 100. Com veureu, aquesta mostra mensual del menú és molt variada. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Aula de tecnologia | ||||||||
|
Aula Ed.Visual Plàstica | ||||||
|
Laboratori | |
Al
laboratori treballem uns objectius bàsics i primordials: -Coneixement i compliment de les normes o pautes de comportament al laboratori -Correcta atribució dels noms als estris i reactius utilitzats -Utilització del microscopi i la lupa binocular Per tal efecte, realitzem un seguit de pràctiques de les quals n'anomenarem unes quantes: 1.- Observació microscòpica de : - Les bactèries del iogurt - La mucosa bucal - L'epidermis de la ceba - Un tall de pastanaga - Els grans de pol·len - Els grans de midó en el tubercle de la patata - Les fibres de diferents teixits |
2.- Determinació de:
- La glucosa en diferents substàncies | |
- Els grups sanguinis i el RH |
3.- Les empremtes dactilars: Interpretació
i revelat en diferents superfícies
4.-
Petita investigació sobre
- L'arbre genealògic del floquet de neu | |
- La mosca del vinagre: Drosòphila |
5.- Estudi d'un sòl: % d'humitat, contingut en
matèria orgànic, estructura, textura, PH...
Els
tres primers blocs de pràctiques corresponen al crèdit variable "La
ciència i la detecció del crim". El 4t bloc correspon al
crèdit variable " La genètica és la clau",
i el 5è bloc correspon al crèdit variable " El sòl i l'agricultura".
Aula d'informàtica | |
Actualment,
el progrés de les tecnologies de la informació i la comunicació,
que s'estan implantant amb molta rapidesa, també provoquen transformacions
profundes en la societat. La generalització dels mitjans informàtics
i la unió amb els mitjans de comunicació constitueix la
revolució del nou mil·leni, atès que afecta la
forma de treballar de molta gent, la manera com ens relacionem entre
nosaltres, el sistema d'aprendre i allò que aprenem, l'accés
a la cultura, la manera de divertir-nos, etc. Les noves tecnologies
modifiquen els nostres hàbits i la nostra manera de viure. La societat actual ja no es pot comprendre sense un mínim de cultura informàtica. Cada dia estem més habituats a utilitzar els ordinadors i les noves tecnologies per efectuar qualsevol mena d'activitat. Això ens obligarà cada vegada més a conèixer més àmpliament la informàtica i les tecnologies que se'n deriven. A l'escola, es comença a impartir classes de informàtica als alumnes del Cicle Inicial de Primària. A partir d'aquests cursos fins als darrers de Secundària, els alumnes treballen en aquesta matèria diferents aspectes i fan servir diverses aplicacions informàtiques. Alguns dels punts que es treballen són: -Coneixement de l'equip informàtic -Jocs interactius -Aplicacions didàctiques (memòria, funcions matemàtiques bàsiques...) -Sistema Operatiu. Funcions -Processador de textos. Aplicació d'exercicis pràctics -Full de càlcul. Plantejament i resolució d'exercicis pràctics -Bases de dades. Exercicis pràctics -Internet. Navegació. Correu electrònic. Cerca d'informació -Dibuix vectorial amb ordinador -Disseny de pàgines web -Fotografia digital. Conceptes i resolució d'exercicis pràctics |